11 de gener 2013

Nadal

Aquestes vacances de Nadal m’ho he passat molt bé. El dia 21 estava a judo fins que vàrem acabar la classe, em vaig posar molt content havien començat les vacances de Nadal. Després la Lorena ens va anar a comprar unes llaminadures a la llar de jubilats.


El dia seguen vàrem anar a comprar pel carrer major de Lleida. Després vam anar a un restaurant anomenat “Sangiovesa” i ens vam trobar amb l’Arnau i el Roger amb uns amics seus.

El dia 23 em vaig estar tot el dia a casa mirant la televisió, jugant, llegint...fins que el dia següent em vaig despertar content perquè aniríem a Almacelles a cagar la soca, no només estava content per això, també estava content perquè em retrobaria amb tota la família.

El dia 25 em vaig aixecar i vaig anar a mirar que ens havia portat l’Olentzero  i vaig veure que ens havia portat un nunchuk inalàmbric (és a dir sense cable) per al Joan Iker i un altre per a mi. Després vàrem cagar la soca i ens va cagar una titella de dit i moltes llaminadures.

El dia 27 vàrem celebrar l’aniversari de la padrina.


El dia 28 vaig anar a passejar amb el meu padrinet i em va portar a Almacelles on em quedaria a dormir fins el dia 31. Aquell mateix dia vàrem celebrar els 12 grans de raïm, és a dir, l’arribada del nou any.

El dia 3 vaig anar d’excursió a Lleida amb els de l’albada a patinar sobre gel i a mirar una pel·lícula.

El dia 4 vàrem fer el circ sabata deslligada, que es un circ format pels alumnes de 6é de l’escola l’àlber d’Albesa, que per cert ens va quedar molt bé.

El dia 5 vaig anar a rebre ses majestats els Reis d’Orient a Almacelles. A mi em van portar un MP5 i per tota la família el joc del Bocamoll i el joc de party & co.

Com a conclusió diria que aquest Nadal ha estat igual que els altres, divertidíssim!!!

0 comentarios: