09 de gener 2013

Les meves vacances de Nadal

Aquestes vacances de Nadal m’ho he passat molt bé.

El divendres l’últim dia d’escola, ens van donar les notes i totes els treballs de plàstica que havíem fet durant tot el trimestre. Quan vaig arribar a casa, vaig obrir el sobre de les notes i em posà molt contenta en quan les vaig veure, perquè em van anar molt bé. Després me’n vaig anar a l’habitació corrents per començar a fer els deures perquè així me’n quedarien menys per les vacances de Nadal.

Gairebé tots els dies quedava amb els amics per anar caminant pel poble, tot i que en alguns moments anàvem cap a casa d’algú de nosaltres.

El dia 22 vam anar a Raimat perquè vam fer un concert a l’església del poble. Allí a Raimat hi ha un cor que ens acompanyaven cantant les cançons. El concert ens va quedar molt bé i a tothom els hi va agradar.

A mi per Nadal només em va tocar un regal dels pares i els altres familiars diners. Em van regalar un mòbil. El regal que em donen sempre m’arriba més aviat, però ho trobo just perquè els altres nens els hi arriba molt tard i no tenen temps de gaudir-ne.

El dia 25 vaig ens vam quedar a casa perquè els familiars de Barcelona vindrien a Albesa. I el dia 26 vam anar a Balaguer a veure la meva altra padrina juntament amb els meus tiets i cosins. M’ho vaig passar molt bé.

Un dels dies que vaig quedar amb les meves amigues, vam anar a la saleta perquè hi havia els Reis Mags. Però vam marxar de seguida perquè m’avorria, crec que ja sóc prou gran per això.

Al cap d’uns dies, els nens i nenes de la meva classe havien organitzat un espectacle per als nens petits: un circ. El circ va quedar força bé, però com que era la primera actuació  i encara no ho havien fet mai va quedar una mica embolicat.

En resum, aquestes vacances m’ho he passat molt bé però m’han semblat bastant curtes.

0 comentarios: