09 de gener 2013

Les meves vacances de Nadal


Aquestes vacances de Nadal han estat molt divertides més que les de l’any passat.

El dia que vam fer cagar la soca (o tió) van venir els meus tiets, els meus cosins i el meus avis a sopar, i més tard vam fer cagar la soca. A mi em va cagar un joc per la PS3 que es diu Skylanders, una ballesta de fusta amb unes fletxes amb ventoses, i una pilota Kipsta.

L’endemà, el meu pare em va fer una diana de fusta i la vaig provar i el vaig guanyar 110-80.

El dia després de que vinguessin els meus cosins vaig anar a dinar a casa dels meus avis d’Ivars de Noguera. 
El dia de Reis no em van portar res, però l’endemà vam tornar a dinar a casa dels meus avis d’Ivars de Noguera, i em van donar un afinador electrònic per la guitarra i un còmic molt petitet, com de butxaca.


Al meu germà li van regalar uns calçotets, colònia i un iPod daurat, i tot li va encantar.

Per cap d’any vaig anar a sopar a casa del Marc i el seu germà petit Jordi em va ensenyar un Metin que no sabia, i després vam jugar a la PS3 fins a la 1:00 de la matinada, i després em vaig quedar a dormir a casa seva.

L’endemà, quan ens vam aixecar vam anar a mirar la TV, i després d’esmorzar vam tornar a jugar a la PS3 fins a la 13:00, que va ser quan em van portar cap a casa meva.

Aquest hivern va fer molt fred, i el meu carrer cada dia estava gelat.


Molts dies d’aquestes vacances vaig quedar amb el Marc per jugar a la PS3, al Call Of Duty, i no tants dies amb el Genís.

Aquestes vacances se m’han fet molt curtes, i les repetiria tranquil·lament una altra vegada. I l’any que ve potser encara seran més xules.

0 comentarios: