11 de gener 2013

Les meves vacances de nadal

Hola hem dic Roger i ara us explicaré les meves vacances de nadal.

Aquestes vacances de nadal han passat molt de pressa, he  anat als dinars familiars i a jugar amb els amics pel poble. El primer dia vaig anar a casa de la meva tieta a fer un sopar i no ens van donar cap regal ,però va ser molt divertit ja que vaig jugar amb el meu cosí a la playstation 3.

L’endemà vaig anar a Sunyer,el poble del meu pare, a fer un dinar amb els meus tiets, padrins i nosaltres ens ho vam, passar molt bé jugant a ping pong; allí els reis em van portar un puzle de mil peces i diners. L’endemà al matí vaig trucar a tots els companys amb els que fem el  circ per quedar amb ells per entrenar i tots van poder venir i ens ho vam passar molt bé assajant les cançons, màgia, diàbolo, plat xino i pallasos. A la tarda no vaig poder sortir de casa per que estava malalt.

L’endemà va venir la meva cosina que només té 1 any, a tirar la carta als patges i li va agradar molt .Quan va pujar a tirar-li la carta li estirava la barba al patge i se li van quedar una mica de pels a la barba.
El dia de cap d’any vaig anar a sopar a Alcarràs amb els meus cosins i ens ho vam passar molt bé fent el cap d’any i jo vaig menjar pelotazos en lloc de  de raïm, va ser una nit molt divertida.

El dia 3 de gener vaig anar amb el meu grup de campaments a fer una excursió a Lleida , vam anar a la pista de gel, al cine i a fer una activitat lúdica. Va ser un dia molt divertit i m’agradaria  tornar a repetir la trobada.
I el moment més esperat de les vacances va arribar,  el nostre circ ,el circ sabata deslligada, va començar les seves actuacions. Va venir molta gent i em va semblar que va quedar bastant bé.

En fi, han sigut unes vacances curtes però divertides.      

0 comentarios: