09 de gener 2013

Les meves vacances

Aquestes vacances se m’han fet moltes curtes ja que he fet moltes coses, com anar al cinema, a sopar a la Mezquita a casa de molts familiars com tiets, cosins, avis...

El dia 24 de Desembre vam sopar a casa dels cosins de Torrefarrera, on ens vam trobar tota la família de part del meu pare. La meva tieta ens va preparar el típic sopar de Nadal amb uns bons entrants i el típic pollastre farcit seguit dels seus tradicionals postres i tota mena de torrons, pastissets, bombons...
Després vam cagar el tio petits i grans, hi va haver regals per tothom i una mica de carbó per algú que altre. Vam riure molt i ens ho vam passar molt bé.


L’endemà vam anar a dinar a casa de l’àvia com solem fer cada any. Sota el seu gran avet de Nadal ens esperaven els regals que ens havia deixat el Pare Noel.
Jo vaig córrer a obrir el meu regal i em va fer molta il·lusió quan vaig veure un joc d’acció: el Call of Duty Black Ops II.

Tot seguit vam obrir els regals i a l’àvia li fa molta alegria veure a tothom content i feliç ja que té un bon cor i li agrada fer feliç als altres.
Els dies restants he jugat  molt, sobretot a la Play Station 3, ja que la tinc vetada quan vaig a  l’escola i només puc jugar els caps de setmana.

Els Reis aquest any em van deixar diners, una pilota de futbol i dos jocs per la Play; llàstima que al cap de dos dies he tornat a la rutina, és a dir, a l’escola, i tot just he pogut jugar amb el que m’han portat els Reis.

0 comentarios: