11 de gener 2013

Unes vacances fantàstiques!

Aquestes vacances, en general, han estat molt divertides, quasi sempre he estat amb la família i amb els amics i amigues. Se m’han fet molt curtes.


L’últim dia d’escola, el divendres, al migdia ens van donar les notes. Quan amb la meva mare les vam obrir estava molt entusiasmada i més quan les vaig veure.

El primer dissabte, el dia 22, al matí em vaig quedar a casa, vaig començar a fer una mica de deures. A la tarda els meus pares i jo vam anar a Lleida a comprar el primer regal, em van comprar un mòbil. Just aquell dia havia d’anar a sopar a casa de la meua iaia. Per sopar la meva iaia i jo vam fer xocolata amb xurros, el meu germà i jo quan vam haver acabat vam estar quasi tota l’estona amb el mòbil. L’endemà vam quedar la Clàudia, la Laia i jo per anar a donar un tomb al poble. Quan va ser l’hora de marxar, la Laia va venir cap a casa meua i al final s’hi va quedar a sopar i també a dormir, va ser molt divertit.

Per Nadal i sant Esteve, hem celebrat moltes menjades familiars, avui a casa de l’un, demà a casa de l’altre... en fi, el que és diu la família, per les festes més senyalades, sempre està molt unida. La meva tieta, a mi i a ma germà ens ha regalat colònia i desodorant o crema, a part d’això a mi també em va regalar una polsera.

El dia 29, la Clàudia i jo ens vam quedar a dormir a casa de la Laia, m’ho vaig passar molt bé. L’endemà al matí no podíem dormir i ens en vam anar a mirar la televisió. Més tard la seva mare ens va fer l’esmorzar, també vam jugar a la Wii...

Per cap d’any van venir a casa a sopar el meu tiet i la meva iaia. Jo i la meva mare vam fer el sopar, ho vam fer tot a base de peix. Vam esperar a les campanades, jo una estona abans m’havia tret totes les llavors i la pela del raïm, me’l vaig menjar tot. Espero que aquest any sigui millor que l’altre!

El primer dia de l’any, vam anar a dinar a casa de la meua padrina d’Ivars, ens va fer un bon pica pica, i després carn. Vaig anar a casa d’unes amigues a jugar i  m’hi vaig estar fins a les sis de la tarda. Els meus pares em van venir a buscar i ens en vam tornar cap a Albesa.

El divendres, dia 4, uns quants de la classe vam fer circ és deia el “Circ Sabata Deslligada”, hi vam anar una hora i mitja abans per poder asajar. Crec que tot i ser la primera vegada, als nens i nenes els hi va agradar molt. L’Arnau, el Roger i el Quim eren els pallassos, en Pau era el mag, la Clàudia els hi passava el material, el Sergi s’encarregava de la música, els micròfons... i jo les llums.

El dia abans de Reis a la tarda ,la meva mare i jo. vam començar a preparar el sopar perquè havia de venir quasi tota la família a casa; vam fer calamars a la romana, patates fregides, croquetes, també teníem pernil salat i bacó... i de plat vam fer pastel de patata, de postres vam comprar un tortell.

L’endemà el dia de Reis, vam anar a dinar a casa de la meva iaia. A la tarda vaig quedar amb la Clàudia per anar a donar un tomb al poble.

Aquestes vacances han estat molt divertides, m’han agradat molt però se m’han fet molt curtes.

0 comentarios: