09 de gener 2013

Les meves vacanses de Nadal


Aquest nadal m’ho he passat molt bé perquè ha pujat la meva cosineta a tirar la carta als reis mags i no va plorar. I una altra cosa que m’ha agradat ha sigut fer el circ amb el Quim, el Roger, el Sergi, el Pau, la Clàudia, l’Anna i jo.
El dia que vam acabar col·le vaig quedar amb el Quim a casa seva per jugar a la PlayStation3 al Call of Duty, el que passa és que jo no en sabia gaire. L’ endemà vaig anar a sopar a casa dels meus cosins i dels meus tiets, allí m’ho passava molt bé perquè jugava amb els meus cosins.
L’endemà vaig anar a Sunyer, el poble dels meus padrins, a dinar, allà vam cagar la soca amb la meva cosineta i ha mi em va cagar un puzle de 1000 peces i diners.

 
El dia de cap d’ any vaig anar a casa del meu cosí a Alcarràs, allí abans i després de sopar només fèiem que ballar el Gagnam Style, també vam jugar a la PlayStation3 al Pes 2013.


L’endemà de cap d’any ens vam quedar a casa a dormir perquè estàvem molt cansats del dia anterior. El dia 3 vam anar a una excursió del nostre esplai de colònies, a l’excursió també va venir el Sergi, el Pau, el Quim, el Roger, l’Eloi i molts més d’aquí Albesa. A l’excursió vam anar a patinar sobre gel a la pista de la plaça St. Joan, quan vam acabar de dinar els monitors ens van portar a una parròquia de Lleida a dinar, quan eren les 4 de la tarda vam anar al cinema a veure “El Origen De Los Guardianes”, aquesta pel·lícula em va agradar molt; després de veure la pel·lícula vam anar a fer una activitat lúdica que em va agradar molt.

L’endemà vam fer el circ pels nens petits, ens va quedar bastant bé, el  que passa que hi va haver gent a qui no li va agradar gaire.

En resum, aquestes vacances han set molt divertides.          

0 comentarios: