11 de gener 2013

Vacances de nadal

Aquestes vacances de Nadal he fet moltes coses divertides i interessants, i totes m’han agradat.

El primer que vaig fer va ser estar uns dies aquí a Albesa, i vaig anar  a dormir dos dies a Tàrrega a casa dels meus avis. Un dia vam anar a dinar amb els meus vint-i-un cosins a casa de la meva tieta, i vam cagar el tió i va venir el Pare Noel. L’única cosa que em va agradar del tió van ser les llaminadures perquè les altres coses eren joguines per a la meva germana i el meu cosinet petit, que és diu Daniel. Però el Pare Noel em va portar una cosa molt interessant que és diu “slik line”, que és una cosa que es posa entre dos arbres o columnes que aguantin el teu pes i has de caminar i fer piruetes a sobre de la corda sense caure.

L’endemà vam anar a casa dels meus padrins de Tàrrega, ja que tornava a passar per allà el Pare Noel, i em va portar cinquanta euros i el “fifa street”, que és un joc de la Playstation 3. Allí també vam fer un pica-pica i vam tornar a  casa dels meus avis a dinar.

A la nit vam tornar cap a Albesa on hi vam estar pocs dies,  després vam marxar cap a Riudecanyes a passar el cap d’any quatre dies. A la casa hi havia una llit elàstic, una cistella i una taula de ping pong. A la casa hi havia una sala per fer festes i allí teníem muntada la WII.  Després de menjar el raïm de cap d’any vam ballar el “Gagnam Style” que és una cançó amb Coreà molt coneguda.

L’endemà vam tornar cap a Albesa. El dia tres vaig anar d’excursió amb el grup de les colònies de l’estiu a Lleida, i vam patinar sobre gel i vam anar a fer una activitat i a veure una pel·lícula. El dia quatre havíem de fer el circ sabata deslligada aquí a Albesa, que és un circ que fem alguns alumnes de sisè d’aquí a Albesa, i va ser un exit. El dia cinc era reis, aquest any el vam fer aquí a Albesa i em van portar uns calçotets, un “IPod” i un ordinador portàtil.

Aquestes vacances han set divertides però massa curtes.                

0 comentarios: