11 de gener 2013

Les meves vacances

Aquestes vacances de nadal m’ho he passat bastant bé, però se m’han fet molt curtes.

L’últim dia d’escola abans de les vacances de nadal, que només vam fer classe al matí, a la tarda vaig quedar amb el Sergi i vam jugar junts amb les nostres Nintendo3Ds, i també una estona a la WII.

El dia següent al vespre, la Clàudia, la Paula, el Thomas, el Quim i jo, juntament amb nens d’altres pobles, vam fer un concert a Raimat, i al concert també hi va cantar el cor d’allà al poble; després del concert ens van invitar a un pica-pica.

El dia 24 de desembre a la tarda, vaig estrenar el meu patinet que m’havien regalat i em va agradar molt anar-hi, i a la nit, va venir tota la família a sopar a casa meva i ens ho vam passar molt bé, hi havien: els meus avis, els meus tiets i els meus cosins, i el “nòvio” de la meva cosina, em va deixar jugar al seu mòbil (un Samsung Galaxy S2) i em va agradar molt.

El dia 1 de gener al matí, ens vam llevar molt d’hora, vam posar les maletes i els nostes patinets a la furgoneta, i al cap de poc, vam posar marxa cap a Santander; el viatge se’m va fer una mica pesat, perquè va durar set hores i no em va agradar gaire. Quan vam arribar, ens vam allotjar a la casa, que estava situada als afores d’un poble a prop de Santander (Cabárceno), i després vam anar a sopar a una pizzeria, i la pizza que vaig demanar em va agradar molt. Llavors vam tornar cap a la casa i ens en vam anar a dormir.

El següent dia al matí, vam anar a Santander i vam veure la platja del Sardinero i també vam visitar “El palacio de la Magdalena”, on s’hi fa una sèrie de televisió (Gran Hotel). Al migdia vam anar a dinar a un restaurant xinès; i a la tarda vam visitar la catedral i vam donar un tomb per Santander.



L’endemà vam anar a visitar “El parque de la naturaleza de Cabárceno”, i hi havien molts animals, però no era com un zoològic, era un lloc on cada animal tenia un espai bastant gran, per exemple: les zebres tenien dotze hectàrees per elles soles, i és el lloc de zebres més gran d’Europa. També hi havien: elefants, rens, camells, girafes, tigres, lleons, jaguars, hipopòtams, rinoceronts, estruços i molts altres animals més. Em va agradar molt, però alguns camins no estaven ben senyalitzats i havies de girar cua i tornar cap enrere.

L’endemà vam marxar cap a casa, i de tornada vam parar a dinar a Zarautz on hi ha el restaurant de l’Arguiñano, després vam anar a Orio a visitar un amic del papa que havien fet la mili junts, i finalment vam tornar cap a casa.

M’ho vaig passar molt bé.


0 comentarios: