15 d’abril 2007

Vacances a Girona

Aquestes festes de Setmana Santa he anat de vacances a Girona amb la família: ma germana, el pare i la mare.
Vam marxar diumenge al mati, perquè la meva mare treballava fins dissabte. Després d’unes dues hores de camí escoltant l’MP3, llegint i fent sudokus, arribàrem a Figueres. Estàvem bastant perduts.
Primer vam visitar el Museu Dalí, on hi havia unes pintures precioses. Em va cridar l’atenció un quadre pintat a cops d’espardenya, què si te’l miraves de lluny era una cara perfecta. I també un lloc on s’havien de pujar unes escales i es veia la cara d’una noia formada per objectes. Va ser una mica avorrit però era molt bonic.
A la sortida, vam anar a veure unes joies que també havia dissenyat ell, en Dalí, la majoria eren molt horteres i bèsties, però també n'hi havia algunes de molt boniques.
Ja era tard i vam estar buscant restaurant fins que en vam trobar un. Havent dinat, vam agafar el cotxe i marxàrem cap a Roses. Vam passejar tota la tarda, allà hi ha moltes botigues! Després vam sopar en una pizzeria, però jo vaig menjar spaguettis. Finalment anàrem en busca de l'hotel, i vam triar "Cal Català".
L'endemà vam ser matiners. Després d'esmorzar vam anar en un lloc on et podies tirar en paracaigudes, es podia conduir karts, motos petites i algunes activitats. El meu pare va pujar als karts, es va fer amic d'uns nens i van acabar fent curses entre ells. Ens vam estar allà un parell d'hores. Després vam dinar i vam fer una excursió en vaixell. Finalment, visitarem les ruïnes d'Empúries i vam tornar aquí, a Albesa.