16 d’abril 2007

Empleat de l'ajuntament

Entrevista a l'Antonio Barios Castells.
Un dia, fent un dinar d’aniversari, tot parlant amb el tiet li vaig proposar de fer-li una entrevista, ja que em sembla que fa una feina de responsabilitat. Ell no hi va posar cap pega.
• En quina empresa treballes?
Bé, de fet no és una empresa, treballo com a encarregat d'obres per a l’ajuntament d’Albesa.
• Per què has triat aquesta feina?
Perquè em vaig fent gran, i això de desplaçar-me fora del poble ja se’m feia pesat.
• En què consisteix la teva feina?
En totes les feines d'interés general que hi ha al poble, i tot el que ens manen per que la gent estigui contenta i satisfeta.
• Tot l’any es fa la mateixa feina?
No, fem el manteniment de les piscines, el de les escoles, el del cementiri (ara estem fent més nínxols nous) i tenir el poble net.
• És complicat el que fas?
La meva és una feina normal, mai un no pot dir que sigui difícil o fàcil depèn de com t’hi esforcis.
• Treballes tot sol?
No, treballo amb el Joan Jové i el Ramon Bartomeu.
• Qui et substitueix si faltes algun dia?
El Joan o el Ramon, depèn.
• Quin horari fas?
De les 8:00 del matí a les 13:00, i de 15:00 a 18:00. Sempre hi ha alguns dies que surten més feines amb coses puntuals i ens quedem més estona.
• També vas a treballar el cap de setmana?
Algun dissabte sí, i els diumenges quan és la festa major, o quan es fan eleccions.
• Qui es el teu cap, qui et mana?
Tot l’ajuntament.
• Quan de temps fa que hi treballes?
Un any i vint-i-cinc dies que hi treballo, aproximadament.
• Quines feines més has tingut?
He fet de paleta, he portat una carretilla en un magatzem de fruita, i de camioner.
M’has ajudat a entendre que la feina que fas tu per l’ajuntament és necessària per a la bona convivència i l’aspecte social del poble.

0 comentarios: