01 de març 2016

DE L’ESCOLA A L’ INSTITUT: QUANTS RECORDS! QUANTES PREGUNTES!


Sóc un alumne de l’escola l’Àlber tinc 12 anys i el pròxim any aniré a l’ institut. 
 
Porto 9 anys en aquesta escola, i tinc dos records que mai oblidaré. El primer va ser a P3 quan em vaig trencar una dent al menjador, i el segon és que em vaig fer un tall a la barbeta a 1r. 

Però a part d'això els anys que he passat en aquesta escola han set divertits perquè tots els de la classe som bons amics i sempre ho continuarem sent. Quan vam començar érem més colla, però alguns van canviar d'escola i ara només som 10.

L 'any que ve hauré d'anar al Torre Vicens, no hi he anat mai i tinc moltes preguntes per resoldre com: Si tenen el pati gran , si en fan més d'un , si tenen equipament o material a l’ institut ,si el curs serà complicat..
Espero poder respondre les preguntes ben aviat. 
 
A l’ institut comencem de nou, passem de ser els més grans a ser els més petits espero que em vagi bé.

0 comentarios: