02 de març 2016

De l'escola a l'institut: Quants recors! Quantes preguntes!



M’espera  una nova etapa plena d’il·lusions, alegries i noves amistats.
Aviat deixaré aquesta escola en una etapa de la meva vida i m’enfrontaré a un nou repte: l’institut!
Quan vaig començar l’escola ho veia tot molt gran, i per mi estava en un lloc desconegut. Però poc a poc vaig anar coneixent l’escola i vaig fer noves amistats. He tingut professors molt simpàtics i d’altres bromistes i alegres, sempre m’ho he passat bé amb ells!
Aquesta escola és molt vella, ja fa temps que n’esperem una de nova.
L’any que bé hi haurà noves assignatures, tindrem dos patis i arribarem més tard a casa!
Crec que l’institut és semblant a l’escola. A l’institut coneixes nova gent i fas noves amistats. Crec que és molt gran, molt més que l’escola i a demés el nivell és més difícil.
Ja tinc moltes ganes d’anar-hi, però no tinc ganes de deixar aquesta escola, he crescut aquí, i per mi és com una segona casa.
Ja que ara som els més grans, l’any que bé serem els més petits i viurem noves aventures que mai oblidarem! Descobrirem i aprendrem coses noves. Crec que m’ho passaré súper bé i desitjo que tot sigui com m’espero.

Ens ho passarem genial!

0 comentarios: