03 de març 2016

de l'escola a l'institut: Quants records! Quantes preguntes!

L’any que ve ja aniré al institut i el dia 26 anirem a fer una petita visita al institut Torre Vicens. L’institut  és a Lleida, a la zona del Secà de Sant Pere.   Hi anem amb la classe de 6è. Segur que m’ho passo molt bé ; l’Anna A ja ens va explicar alguna cosa, però al meu cap, s’ha triplicat la diversió. Sense que ens expliqués res jo m’imagino que ens ensenyaran tot l’institut, farem activitats i que fins i tot els grans, els de 4t ESO  ens faran alguna cosa. Tinc tantes preguntes per fer:
·        Quantes assignatures tindrem ?
·        Quantes classes hi ha en total amb tot l’ institut ?
·        Quants professors tindré ?
  I moltes més preguntes però si em fico a preguntar no acabo mai i amb el que m’agrada parlar !
Tinc moltes ganes de començar a l’ institut, per què sé que aniré al Torre Vicens, doncs tinc un germà que hi va. Vull anar al Torre Vicens perquè el poc que el meu germà m’ha explicat sobre l’institut, m’ha fet agafar ganes d’anar-hi més aviat !
A l’escola m’ho he passat molt bé,però poc o molt anem creixent i anem deixant coses.  La meva escola es vella i petita però gràcies als meus companys fan que l’escola sigui 12 vegades més grans que qualsevol altra.
A l’escola he passat 9 anys inoblidables, emocionants...amb els meus super companys, però quan arribi el moment d’anar a l’institut més d’un es separarà del meu camí. A l’escola he passat moments bons i no tan bons, però els professors que he tingut han fet que els moments no tan bons siguin millor que els bons.
I els mesos que em queden amb ells els aprofitaré com si no hi hagués un demà.



0 comentarios: