07 de març 2016

De l'escola al institut: Quants records! Quantes preguntes!

Hola em dic Didac i ara llegire la meva redaccio del institut.
Jo anireal institut.
Aquest any acabare el curs de 6e es a dir l’escola; I el curs 16-17 ja començare  fer 1r d’ESO, “jolin” ja!!!!!
Quan comença el institut alguns nens i nenes ja no hi seran, aniran a un altre institut. Pero en canvi em tornare a trobar amb vells amics i tambe espero fer nous amics i caure be a la gent de els altres pobles. Jo crec que el primer dia estire molt desorientat, perque els instituts acostumen a ser mes grans que els col·legis, a mi em fare pena deixar el col·legi perque alli he passat records inoblidables.
Recordo que teniem una senyoreta a P3 que es deia Gisela que a P5 ens la vam canviar per la Berta i jo volia anar amb la Gisela...

Tambe ara a vegades tens la sensacio que la escola es caura perque te 50 any; L’any passat  les cassolades que fem al poble va venir una consellera i els de 5e de el any passat es a dir nosaltres li vam escriure una carta per dir-li el nostre prototip de la escola casi tots voliem una escola amb tabletes, mobils i moltes mes coses.
Amb conclusio que tinc ganes de anar al institut

0 comentarios: