02 de març 2016

De l'escola a l'institut

Tots aquest anys a l’escola han set molt divertits, sobre tot 6è.
Quan vaig començar P-3  estàvem tots els de la quinta, és a dir, que també hi eren l’Atzara i el David. Però no va durar gaire, a 2n l’Atzara ens va dir que marxaria d’aquesta escola i aniria a l’escola del seu poble “La Portella”, i el David també va marxar a una altra escola, només quedàvem 10 i així ens em quedat fins a 6è.
Quan vam començar 5è estava molt nerviosa perquè la meva mare em va dir que seria difícil i que m’havia d’ esforçar encara més, però em vaig equivocar, era una mica fàcil però també una mica més difícil.
Al primer trimestre vaig suspendre però ja vaig dir que no suspendria cap més al segon trimestre, i ho vaig complir. A 6è tot és més difícil, perquè és un curs nou, també és un curs en que s'ha de passar-ho bé, perquè és el darrer que estarem en aquesta escola.
Després vindrà l' institut, que és un lloc nou en que ja ets gran, però serem els petits, i diuen que hem d'estudiar molt. Jo ara em faig moltes preguntes:
. QUÈ EM TROBARÉ?
. QUINES AMISTATS FARÉ?
.COM SERÀ?
.QUÈ HI HAURÀ?
.QUINES NOVES ASSIGNATURES TINDRÉ?

I moltes preguntes més; a l’ institut serem els petits ens separarem d'alguns dels meus amics. Diuen què t'has de fer més gran i més responsable... Jo se que a l' institut trobaré noves experiències, noves excursions i noves persones que m’ajudaran a créixer com a bona persona i treballadora.

0 comentarios: