07 d’octubre 2014

Les meves vacances d'estiu

Aquest estiu m’ho he passat molt bé, he fet un munt de coses.

Els primers dies vaig començar amb unes estades de futbol on m’hi vaig passar la primera quinzena, va ser molt divertit aprendre a jugar millor amb la cama que no en sé tant.

Després d’aquells setmanes vaig anar a campaments amb els meus amics, el Marc i l’Emma, aquest any anàvem a Santa Maria de Meià, on em vaig reunir amb monitors i companys d’altres any, aquest any anava sobre un videojoc en el que entràvem a dins i anàvem passant nivells; els últims dies vam fer el dia al revés en el que vam sopar magdalenes i vam esmorzar espaguetis. Quan vaig tornar vaig anar un altre cop a les estades de tecnificació durant dos setmanes repartides. El dia que anàvem a fer el partit estava a la platja amb un amic meu. Els dos anàvem al parc d’esqueit. I quan vam tornar me’n vaig anar a la granja i al tros cada matí per ajudar als meus pares. Els dos últims dies vaig fer els primers partits de pretemporada, en un sol partit vaig marcar 6 gols, I el diumenge me’n vaig tornar a anar a l’Hospitalet de l’Infant on vaig veure una mànega o “tornado” a dins del mar, quan vaig tornar a casa vaig començar a preparar la motxilla per anar a l’escola.


I així han estat les meves vacances d’estiu.

0 comentarios: