07 d’octubre 2014

LES MEVES VACANCES D'ESTIU

Aquestes vacances he anat a molts llocs. El dia següent d’acabar l’escola m’en vaig anar al campus de bàsquet del Roger Grimau. Allí m’hi vaig pasar una semana: vam anar a les piscines, també vam veure una pel·li, vam fer activitats de nit…

Després vaig tornar cap a casa per anar a Barcelona amb la meva cosina i el meu germà. Per allí vam fer moltes coses: vam anar al Cosmo Caixa, al Human Bodies, a Illa Fantasia, al parc del laberint, al Camp Nou, a veure el Tibidabo, a veure el Palau Sant Jordi i després de tot aquest recorregut vam anar cap a casa. Al cap d’uns dies vaig anar a Badalona a veure un torneig de bàsquet (selecció espanyola de bàsquet) preparatori per al Mundial. Al torneig hi participaven: Espanya, Ukraina, Croàcia i Mèxic.

Al cap d’un temps me’n vaig anar de càmping com cada any fem amb la meva família. Vaig anar a la platja, a la piscina, anar amb bici, jugar a bàsquet, i també vaig anar a veure un partit del mundial: USA vs Mèxic.

Aquest estiu ha sigut el millor de tots. M’ho he passat súper bé!

0 comentarios: