07 d’octubre 2014

Les vacances

Les vacances d’estiu. Van ser molt emocionants perquè quan vaig sortir de l’escola estava allí el meu pare esperant me que sortís de  l’escola per a poder marxar, vam anar a casa per a poder agafar la bossa, la bicicleta, el patinet etc...


Quan estàvem a la carretera i vam parar a dinar i jo i el meu pare i ens vam atipar de valent i quan vam arribar ens vam anar a la platja i així va passar tota una setmana. El dia següent vam anar amb bicicleta, primer 7 Km i poc a poc vam a arribar als 50Km, també vam anar un dia la platja, hi ha un illot i allí vaig fer un salt i ara totes les meves cosines i jo tenim un salt i el mes “xulo” de tots es haver passat les ,meves vacances amb el meu pare, perquè hem fet coses, noves, que mai hauria provat : com saltar d’una pedra, anar a bussejar amb ell anat amb un  arpo i anant fons endintre per caçar, anar amb bicicleta a llocs  perillosos, però em sentia segura gracies al meu pare també fent panellets i fen o menjar que mai havia fet o menjar-me’ls i havem fet estudiar molt per a 6è per anar molt be i treure bones notes, i ajudàrem a ser més bona persona que sense  ell no podria avero fet ni aconseguit, a superar les meves pors ui que a la vida, no es solament tindre por es superar-te  per això han sigut meravelloses i espero tornar l’any que ve  per tornar a tenir una aventura tan espectacular.

0 comentarios: