17 d’octubre 2014

Les vacances


Aquest estiu he anat a molts llocs com ara al poble de la meva padrina “LA GRANJA D’ESCARP”.

A La Granja d’Escarp, vaig estar per la festa major. Allí vaig estar amb els amics que tinc, també una cosa que vam fer va ser anar a les piscines de la granja d’Escarp perquè eren els inflables. A les nits anàvem al vall i a les penyes allí van fer un concurs de cerves aquí es bevia mes cervesa, vam anar també a les fires que i havien com ara llits elàstics, autos de xoc, xurreria... El dia que es va acabar vam anar amb la meva cosina i jo a pescar perquè o trobem soper divertit era un concurs on vam guanyar un canya de pescar.

Uns dies després van venir a veure’ns i marxaven per anar cap La Vall D’Arana. Es van quedar a dinar i després quan anaven a marxar em van preguntar si volia anar amb ells els hi vaig dir que si i me’n vaig anar amb ells allí m’ho vaig passar soper be vam anar a un parc d’aventura vam anar a fer una excursió de 4 hores i 30 minuts ens vam cansar un munt i no podíem parar, no ens deixaven vam parar no res dos vegades súper curtes, era per menjar una mica de sucre, vam estar una setmana i vam trobar-nos que era la festa major. Allí un dia al mes es fa una cosa per anar a veure les estrelles a una plaça que hi havia i es veien molt be, vam marxar una setmana després hi vam anar a casa en realitat estàvem en una casa dels padrins d’aquells amics que viuen a Figueres. Uns dies després vam anar a casa d’aquests amics que us estic explicant. 

Vam anar a la festa de la musica a veure un grup de musica que es diu TXARANGO. Es molt famós també vam anar al museu de les joguines i al del Dalí però el del Dalí estava molt ple i no vam poder d’entrar. Desprès a la nit vam agafar el cotxe i ens en vam anar a casa i els dies que han passat e estat a casa jugant. Aquestes han estat les meves vacances d’estiu.        

0 comentarios: