07 d’octubre 2014

Les meves vacances d'estiu


Aquestes vacances d’estiu m’ho he passat molt bé. Vaig anar a pujar dos tres mils, va ser  molt guai, perquè vam dormir amb tenda de campanya i l’endemà vam començar a pujar , quanvam arribar al primer cim, vam recuperar forces perquè havíem de superar un pas anomenat el pas de cavall, quan el vam superar vam arribar a  l‘altre cim.

També vaig anar a l’Acuapolis amb una amiga. Un altre dia vaig anar de colònies amb l’Albada, també van venir  Àngel i el Marc, m’ho vaig passar molt bé.

Quan vaig tornar vaig anar de vacances a Alquézar, a fer dos barrancs: el Vero i el Formiga, va ser molt divertit, vaig baixar per tobogans de pedra i saltar des d’alçades de vuit metres fins al’aigua. I abans de marxar d’Alquézar vaig anar a escalar a un lloc que hi havia.

També vaig anar a Camarasa a escalar a una cova que hi ha.

Un altre vaig anar buscar bolets a prop de Sopeira (Arago), vam trobar molts bolets .
Dissabte abans de començar ens van donar un gosset  d’un mes i mig, de raça llaurador

0 comentarios: