31 d’octubre 2014

Quin estiu més bonic

Els primers dies d’aquest estiu, vaig anar a buscar les notes i els deures per fer feina. Els dies següents vaig fer molts deures, vaig fer dues pàgines cada dia del que ens havien manat l’Eduard i el Xavier. Al cap d’uns dies, quan vaig acabar els dos blocs que ens van manar, vaig anar de vacances a Carcassonne. Vam estar-hi una setmana i ens va agradar molt. Al cap d’unes setmanes, el Josep Manel Vega va actuar a la plaça de les bitlles d’Albesa, i llavors al cap d’una estona vaig pujar un nen petit a l’esquena i vam caure cap endavant. Ell no es va fer mal, però jo sí, em vaig fer un bony al cap, però per sort no va ser res.

Aquest estiu he anat alguns dies a Andorra la Vella i a Saragossa. Un altre dia vam anar a sopar a Saganta amb el Victor, la Núria, el Raül i l’Abel  a un BAR RESTAURANT. Després de sopar vam anar a la festa major de Camporrells i vam ballar una mica i hi tocava un grup.

Al cap d’uns dies va ser la festa major d’aquí Albesa. Vam anar a les penyes ih i vam estar fins a les quatre de la matinada. També vaig anar a les cucanyes, als inflables, a menjar-me l’entrepà i al ball.

Algun dia he anat al cine i molts dies també a les piscines en bici.

Han estat unes vacances fabuloses!!

0 comentarios: