07 d’octubre 2014

Les meves vacances d'estiu

Les vacances d’estiu van començar el dia 21 de juny, els primers dies de vacances vaig anar a les piscines d’Albesa.
El 24 de juny, vam sortir a la nit a tirar petards, cap a principis de juliol vam anar al càmping del meu tiet a passar el dia, vam anar amb patinet pel llac de St. Antoni i cap a les set de la tarda vam començar a marxar cap a Albesa.
Vam estar uns quants dies a casa i cap a finals de juliol vam anar 3 dies a Alquézar, hi havia unes rutes on t’hi podies banyar i sobretot podies mirar molts paisatges bonics. 
Quan era festa major a Albesa vaig sortir alguna nit al carrer, i quan es va acabar la festa major a Albesa, me’n vaig anar a Juncosa, al poble del meu tiet, vam anar algun dia a la piscina, al camp de futbol,... 
Quan vaig tornar, vam anar a passar el dia a Tortosa, a casa d’uns amics del meu pare.



El dia següent vam anar al metge perquè em feia mal l’orella, el metge em va dir que tenia Otitis, que és una malaltia que se’t fa un forat al timpà i que si t’entra una mica d’aigua, ja pots anar corrents cap a l’Arnau.
El dia 27 d’agost vam començar a entrenar, el dia 11 de setembre vam anar a la “V”, jo i el meu pare estàvem al tram 5. Per anar cap a Barcelona, hi vaig anar amb tren, i després vam anar cap a casa. 
El dia 13 teníem una partit contra el Miralcamp, vam guanyar i vaig marcar un gol, i el dia 15 cap a l’escola.

0 comentarios: