07 d’octubre 2014

Les meves vacances d´estiu

Quan es va acabar el col·legi vam quedar amb el Marian per anar a les piscines, la mare va dir que sí, llavors vam quedar a les quatre, quan va ser l´hora vam anar amb la bicicleta i m´ho vaig passar pipa. El pròxim dia vam fer els deures i vaig anar a jugar a la Play Station 3. Quan va ser dissabte  vam anar a Sabadell on tenim una casa, després de dinar vam passejar la meva gossa que es diu Mori, la ciutat és bonica. Quan vam tornar a casa, vaig anar a casa a dormir.

Quan era diumenge a la tarda vam anar a la piscina de la Laura, i després vaig anar a casa de la padrina a dormir. I al matí vam anar amb la padrina a Pont de Suert, vam comprar una coca de sucre i me’n vaig menjar un bon tros amb xocolata. Llavors també vam anar a Vielha i vam anar a la seva església, després vam comprar un pastís, i vam anar a passejar per Vielha, quan va ser hora de berenar, vam anar al Mercadona a comprar un gelat i de tornada vam agafar aigua d’una font de la muntanya i quan vam arribar vaig caure al llit rebentat, i els altres dies vaig anar a la piscina de la Laura.


I així van ser les meves vacances.   

0 comentarios: