30 d’abril 2014

Vacances setmana santa

Per setmana santa m’ho vaig passar molt bé, vaig jugar molt al ordinador amb el Marian, l’Eloi i el Blai, jugàvem a jocs online, vam jugar a un joc que es diu minecraft, a Parkour, era molt difícil, també vaig sortir a jugar pel carrer i un dia amb la bicicleta vaig xocar contra una casa i em vaig fer una ferida. També vaig jugar a futbol i jo jugava de porter.
 
També vaig sortir un dia amb l’Eloi, el Marian, el Blai i el Josep Maria. L’Eloi i jo  ens vam banyar a la sèquia i feia una mica de fred, després ens vam trobar a la Mònica i ens van explicar que la Liliana i la Iris van fer una cançó, la van gravar i la van penjar  al Facebok.
 
El Josep Maria i jo vam anar a casa meva, vam escoltar la cançó i vam riure, després vam posar un comentari  poc agradable, però no vam ser els únics.
 
L’Eloi, el Marian i el Blai també van posar comentaris poc agradables, la Liliana i la Iris es van enfadar i van contestar-nos amb comentaris dolents, i els amics de la Iris i la Liliana ens van amenaçar i ens van insultar.
 
El dia 20 era el dia de la mona, jo vaig anar a passar el dia fora, em vaig aixecar a les 10 vaig pujar al cotxe, a les 11:30 vam arribar i vam  anar a comprar coses, jo vaig comprar un helicòpter teledirigit en una botiga.
 
Vam guardar tot el que havíem comprat al maleter del cotxe i vam anar a dinar a un restaurant. Jo vaig demanar uns macarrons que estaven molt bons però van tardar molt a fer-los.
Després de dinar va començar a ploure molt i vam anar al cotxe, vam visitar alguns pobles que estaven a prop i vam anar cap a casa.
 
El meu helicòpter anava molt bé, va costar 22 euros, després vaig sopar un tros de mona.

Va ser el millor dia de la mona de la meva vida, espero tornar-ho a repetir l’any que bé. 

0 comentarios: