30 d’abril 2014

Setmana Santa

El dia 11 d’abril, a la tarda, van començar les vacances de setmana Santa.
Els dies de vacances no vaig fer gran cosa: vaig sortir quasi tots els dies amb les amigues, ens mullàvem els peus a la sèquia, ens banyàvem algun dia a la piscina de la meva amiga Laura, feia deures...
El dia 13 d’abril, m’ho vaig passar pipa, perquè vam anar amb l’Ester, la Laura, la Laia i la Julia a la piscina de la Laura; primer no ens volíem banyar perquè  ens pensàvem que l’aigua estaria molt  gelada, però al final totes vam acabar a l’aigua, ens ho vam passar molt bé.

El Divendres Sant, al matí van fer el calvari, jo no hi vaig anar però em van dir que va ser preciós. Després del calvari vam anar a dinar tota la colla a casa de la meva companya Roser, per dinar vam menjar una cassola de bacallà, i al mig de la taula hi havia: Olives, patates, formatge, escopinyes, fuet... Per dinar com ja he dit hi havia cassola de bacallà, i també, un trosset de truita d’espinacs, un altre de truita amb trampa, carxofes i ou dur. Després de dinar, per postres, podíem triar entre gelat o crema catalana. Jo vaig menjar crema, estava deliciosa. Després de dinar vam sortir una estona a fora al carrer a jugar.

A tres quarts de tres, vam entrar a casa i com que al jardí tenen uns llits elàstiques vam anar a saltar. Com que feia tant de sol vam entrar de seguida a casa, a la tarda, a les cinc o així, vam jugar al rumicub que és un joc de números que has de pensar una mica.  Vam estar jugant a aquest joc fins a les nou, dos quarts de deu, que vam marxar cadascú cap a casa seva.

El dissabte  vam dinar a casa i després de dinar  cap a dos quarts de quatre vam anar a Lleida, primer vam anar al Decathlon, em vaig comprar malles, una jaqueta i uns pantalons de xandall. Després vam anar al carrer Major, allà em vaig comprar molts jerseis i bastants pantalons.

A dos quarts de nou vam arribar a casa, vam sopar i a les deu vam anar a casa del Tomàs perquè era l’aniversari del seu pare. Li vam regalar unes ulleres d’anar amb bici.

Vam marxar a les 12 més o menys. Quan vaig arribar a casa me’n vaig anar a dormir directe.

El dia abans de la mona, vaig anar a dinar a casa de la meva padrina, també van venir uns cosinets bessons petits que tinc jo, que només tenen 8 mesos. El dinar estava boníssim, abans de dinar, un càtering, ens va portar unes plates en les  que hi havia: “Ensaladilla”, múscles, gambes, pop a la gallega, bacallà... Estava boníssim, després de l’entrant vam menjar cassola de tros, que també estava deliciosa, quan vam acabar de dinar els bessons es van despertar de la migdiada i jo vaig jugar amb un dels dos, el feia riure, el passejava, mentrestant la seva mare dinava. Després vam anar a passejar, el seu pare portava una motxilla per un nen i la seva mare una altra. No vam caminar gaire perquè també va venir un altre cosinet meu i estava cansat. Quan vam arribar, vaig jugar amb l’altre nen, fins a les 7 que vam marxar. Durant el camí escoltava música parlava pel whatsapp amb les meves amigues.

El dilluns al matí em van venir a buscar a casa unes amigues. Tot seguit vam anar a casa de la meva tieta, que és on fèiem la mona. Vam estar jugant pel carrer fins a les 3 i deu, que vam dinar. Vam dinar carxofes i carn a la brasa, patates al caliu, i al mig de la taula i havia un bon pica pica.

Per postres vam menjar mona, tot i que jo no en vaig menjar, perquè a mi no m’agrada.
Després de dinar vam anar a un plaça del poble que es diu la Pedrera, i també als “columpios”. Quan vam arribar a casa vam jugar una estona a un joc que es diu Atriviate, després vam jugar a la tablet ,a un joc molt divertit que es diu “4 fotos  1 palabra” .A dos quarts de deu vam marxar cap a casa, com que no vam sopar perquè estàvem molt tips, jo vaig anar a dormir directe, perquè l’endemà tornàvem al cole.


0 comentarios: