30 d’abril 2014

Vacances de setmana Santa

El dia 11 d’abril van començar les vacances de setmana Santa. No m’han agradat gaire les vacances perquè ens van manar uns quants deures: estudiar, fer un treball, una redacció.. i em vaig estar quasi cada matí fent deures i estudiant. Però també cada tarda sortíem a donar una volta o a la piscina.

Un dia que em va agradar molt de les vacances va ser quan vam anar a dinar al càmping de la Noguera, perquè va ser l’aniversari del meu avi. Hi vam anar: la padrina i el padrí, els tiets i cosins de la Seu i nosaltres (els pares, el meu germà i jo).  Quan vam arribar al càmping hi havia molta gent. Cap allà a quarts de dues o les dues, en vam ficar a dinar. Vam dinar molt bé. Ens van portar moltes coses d’entrants: torrades amb pebrot, pa amb formatge, caragols a la llauna, torrades amb mantega i per sobre t’hi podies ficar ou dur ... i unes quantes coses més. Jo per dinar vaig menjar espaguetis amb formatge i dos trossos de pizza.
Quan vam acabar tots de dinar, sobre les cinc, ens en vam anar a seure a les taules que hi havia a fora, i allà a un quart de sis i cinc minuts, dos quarts de sis, ja érem a Albesa.  Jo després vaig anar a la piscina de la Laura, on també hi havia la Tresa,  l’Ester i la Júlia, la cosina de la Laura. Ens ho vam passar molt bé, i allà a dos quarts de vuit tothom va anar cap a casa.

Quasi cada tarda érem a la piscina de la Laura, perquè a fora feia molta calor. També vaig anar uns quants dies a repàs a les tardes per estudiar una mica i acabar el treball. També als matins venia el meu cosí petit a casa perquè el seu germà gran i el meu eren al campus i com que estava avorrit venia a jugar amb mi a casa. Anàvem a comprar, jugàvem a la table

El dimecres vaig anar a voltar amb la Tresa. Vam anar a la sèquia a mullar-nos els peus una mica. Estàvem assegudes allà quan la Mònica, que era al balcó de casa seva, ens va dir si podia baixar a mullar-se els peus amb nosaltres. I òbviament nosaltres li vam dir que vingués i va venir. Després també  van venir la Roser i l’Anaïs, i estàvem quasi totes les nenes allí a la sèquia passant l’estona. Al cap d’una estona vam anar a caminar per la vora de la sèquia, quan ens vam trobar  unes nenes que quan nosaltres volíem marxar cap al parc, ens van començar a insultar, nosaltres també ens hi vam tornar, però després ja vam passar d’elles. 

Un altre dia que destaco de les vacances és el dia de Divendres Sant. Aquell dia van fer el calvari, que és una processó on porten a Déu clavat a la creu (de mentida) i tothom qui hi vol anar hi va, i es dóna una volta al poble. Jo quasi cada any hi vaig , però aquest cop no hi he anat, perquè teníem una calçotada. A les 11 vam anar cap al lloc on havíem de fer el dinar. En aquesta calçotada hi havia: els meus pares, el meu germà, jo i els cosins de la Seu: la Mònica, el Txalon i el seu fill, l’Alícia i la seva filla, el Mingo, el Nacho, la Montse i el Manel, i els tiets i la cosina de Benavent.
Cap allà a la una o quarts de dos vam dinar els nens. Vam dinar macarrons que va fer la tieta de Benavent i estaven boníssims...! A les dos quarts de tres, vam acabar de dinar i jo vaig trucar a la Laura per si volia quedar. Jo li vaig dir que sí i a dos quarts de cinc vam anar a la piscina de la Laura.  A les tres jo i la meva cosina vam anar cap a casa perquè ens avorríem allà al tros.
Quan vam ser a casa ens vam ficar a jugar una mica a la tablet i a l’hora vam anar cap a casa de la Laura. Ens ho vam passar molt bé!

El dia de Pasqua vam anar a dinar a casa de la meva padrina.  Al matí em vaig aixecar i em vaig ficar a estudiar una mica,  a l’hora de dinar ens en vam anar a casa de la padrina, i a la tarda a dos quarts de cinc ens en vam anar a la piscina de la Laura. A les sis també va venir l’Ester. Aquell dia m’ho vaig passar molt bé perquè a la piscina  hi havia el germà de la Laura amb els seus amics, i no ens paraven de “robar” la pilota.

I per últim, el dia de la Mona. El dia de la Mona, com que feia mal temps i el cel estava bastant gris, vam anar a fer la Mona a la coma, un tros del meu tiet. A dos quarts de dotze vam anar tirant cap allà. Al cap de l’estona va anar arribant la gent: l’Alicia i la seva filla, la Mònica el Txalon i el seu fill.. A les dos i deu vam anar a dinar i jo a dos quarts de cinc  vaig quedar amb la Mònica i vam anar a casa meva fins a dos quarts de vuit o les vuit.


Doncs aquestes han sigut les meves vacances de setmana Santa. Com ja he dit, per una part, no em van agradar gaire perquè teníem uns quants deures, però per una altra part m’ho vaig passar molt bé! 

0 comentarios: