30 d’abril 2014

La Setmana Santa


El dia 11 de Abril, era el primer dia de vacances però les vacances començàvem a la tarda, vaig quedar per jugar amb les meves amigues, la Chanez i la Mónica, vam anar a jugar, volíem anar amb bicicleta però feia massa calor, però vam anar a donar una volta pel poble i vam jugar molt.


L’endemà al matí vaig anar amb els meus amics: el Roc, l’Ester, la Laia i la Laura, a fer una botigueta de polseres i de figuretes de gometes, la Tresa i la Roser no van poder venir. Al migdia vaig anar cap a casa a dinar i va venir una amiga de la meva mare a dinar, la Laura, vam fer caragols a la llauna, estaven d’allò mes bons i a les 4:35 vam tornar a anar a fer la botigueta, però érem menys persones que al matí, a la tarda vam ser-hi: el Roc, la Roser, el Marc (el meu cosí) i el germà de la Roser, i més nens, però que no eren de la botigueta. Quan vam acabar la Roser i jo vam anar a deixar el material de fer polseres a casa de la meva padrina i després vam anar a comprar-nos un gelat. I a la nit em vaig quedar a dormir a casa del meu cosí Marc.


El diumenge vam anar a casa de la nostres padrina a celebrar la Palma, hi havia el meu cosí i la meva cosina (el Marc i la Tania), el meus tiets (el Santi i la Sílvia) , la meva mare i la meva germana, vam jugar i quan era l’hora de dinar vam menjar una mica de pica-pica, i de postres vam aprofitar per menjar la mona, perquè el dia de la mona de veritat estàvem a Corbins.


Després ens vam tirar globus d’aigua a fora del carrer. I a les set o a les sis vam anar Alcarràs a portar al meu cosí que es quedava a dormir allà amb el seu padrí i la seva padrina, però primer vam anar a veure  la padrina de la Sílvia, hi havia l’Alba, una cosina petita seva, ens vam quedar allà mitja hora i després vam anar a la Torre del seu padrí, hi havia la Lola i la Romina, vam entrar i la Romina sabia fer polseres de gometes i el Marc n’hi va ensenyar a fer una molt bonica, la Romina estava molt contenta perquè li agradava molt, després vam anar a comprar una hamburguesa en una hamburgueseria. I em van portar cap a casa.


El dia 14 al matí vam  a comprar a un xinès, em vaig comprar 2 paquets de gometes, també va venir a Mónica amb mi, després de comprar vam anar a casa, vaig dinar i vaig mirar la televisió i a les 4:00 vaig anar a jugar amb la Roser i vam anar a mullar els peus a la baixada de la secla. I em vaig quedar fins a les set. La majoria dels dies feia el mateix, a les 4:00 anaven a jugar i tornava a les set a casa.


El divendres a la tarda vaig anar a Corbins, el poble del meu pare, i vam anar a la fresca amb una terrassa a prendre un “Acuarius” i unes patates, després vam anar a dormir.


L’endemà, el dissabte, vam anar a l’Unipreus i em vaig comprar unes sabates, com que la meva tieta treballava a l’Unipreus, per la mona me les va regalar. A la tarda em vaig passar tot el dia a cas jugant amb ma germana i vam anar amb bici fins a l’hora de sopar, que eren les 20:00.  Després de sopar em vaig posar a mirar la televisió una estona i després vaig anar a dormir.


El diumenge vaig estar tot el dia a casa perquè plovia i feia mal temps, a l’hora de dinar vam menjar pastís de fabiola que la meva padrina en fa,  a més de menjar-nos la mona ens vam menjar el pastís, a la tarda es va amagar una mica el sol i vam anar a aquella terrassa del Bar a jugar amb pilota,  després vam anar a casa i vam plantar flors amb la nostra padrina. Vam jugar fins que va ser l’hora de sopar i de dormir.


El dilluns vam anar al riu al matí i vam jugar a Bàdminton amb el meu pare, la meva germana i un nen que vam conèixer que es deia Iker, hi havia moltes famílies celebrant la mona, tot i que feia mal temps. I a la tarda no vam fer gran cosa perquè va ploure una mica però vam anar a Vilanova de la Barca a casa de la meva tieta.


 I això és tot el que fet durant les vacances.

0 comentarios: