25 d’abril 2014

Setmana santa

Aquests dies de setmana santa han estat molt curts, el dia abans de vacances, em pensava que m’ho passaria genial i que faria un munt de coses, ben bé no ha estat així, però m’ho he passat bé.
El primer dia de vacances em vaig despertar a les nou, vaig esmorzar i vaig ajudar a la mare a fer feina,  vam dinar i vaig fer deures,  una mica més tard vaig anar a voltar amb el Jordi  (un noi de 5è molt simpàtic). Aquest dia no va ser gaire particular però l’he volgut explicar perquè estava molt il·lusionat per les vacances,  durant tot el dia vaig estar amb els ulls brillant com una estrella d’alegria i il·lusió.

Durant els dies següents vaig fer més o menys el mateix, fins que va arribar el divendres sant, jo no vaig anar a missa, però vaig anar a l’ermita de Cérvoles amb bici, acompanyat del meu pare i el pare de l’Ester. Vam arribar a dalt cansats, però l’esforç va valer la pena, perquè quant vam ser a dalt  vaig sentir com l’orgull i l’alegria entraven dins meu,  poc a poc fent-me pessigolles com un cuc que se’t cola dins la roba. La baixada va ser molt emocionant, anàvem molt ràpid i vam arribar a Albesa, ja no estàvem gens cansats perquè com era baixada i no ens feia falta pedalar i no ens vam cansar. Quan vam arribar a Albesa encara era pel matí, vam anar a casa, ens vam canviar i vam anar al bar del Toni a fer un ” beuret’’. Després vam anar a casa de la Roser.

Allà vam dinar  cassola de bacallà perquè era divendres sant i no es pot menjar carn. Ens vam estar allí una bona estona, vam jugar i vam marxar a Massalcoreig, el poble de la meva família i vam repartir les mones, a mi no me’n van donar cap perquè encara no la tenien (la tenien encomanada per un altre dia). Allí vaig jugar amb el meu cosinet petit.

Vam tornar a Albesa i vam anar un altre cop a casa de la Roser, un cop hi vam ser, vam jugar una estona més i vam anar tots a dormir a casa.

Els 2 dies següents no vaig fer res interesant, estava bastant impacient pel dia de la mona. Quan va arribar el dia 21, vam anar tots a casa de l’Ester i el Dídac, jo em vaig emportar la tauleta digital. Vaig estar avorrit fins que van arribar la Noemi i la Maribel (unes amigues) amb la seva filla, la Cel, i la seva gossa, la Taca. Jo vaig passar la resta del dia jugant amb la Taca; em va encantar jugar amb la Taca, en realitat m’encanta jugar amb els gossos en general, però això és una altra història.


 M’ho vaig passar bé, el dia de la mona i els altres. Han estat unes vacances genials però tot s’acaba, ara hem de tornar al col·legi, hem d’aprendre per l’any que ve  anar a l’institut.      

0 comentarios: