30 d’abril 2014

Les Vacances de setmana santa

Les vacances van començar força bé. Vaig aprofitar per descansar els primers dies i per  passar-m’ho bé.

El dilluns al matí vaig començar a fer deures. Havíem de fer un treball i també teníem una redacció de castellà ,una fitxa i estudiar medi. A la tarda vaig aprofitar per anar a la meva piscina amb unes quantes amigues. Ens vam banyar i l’aigua estava molt bé, ni calenta ni freda. Després vam sortir de la piscina i ens vam anar a comprar berenar al supermercat que hi ha a vora de casa meva. Quan vam arribar de comprar vam estar assegudes a la gespa durant una estona. Parlàvem de  les vacances, del treball... cap a les  7 :30  vam iniciar un partit de voleibol.  Quan vam acabar vam jugar a un joc anomenat “Mata conills”. Vaig passar una tarda molt divertida.

El dimecres a la tarda vaig aprofitar per anar a Lleida amb la meva mare, mon germà, una amiga de la meva mare i el seu fill. Quan vam arribar a Lleida vam anar primer a una tenda de motos per encomanar unes peces. Després vam anar a una tenda de roba. Cap al tard vam anar a un bar-restaurant a berenar. Després ja vam marxar cap a casa. M’ho vaig passar molt bé.

El dijous no vaig fer gaires coses especials. Al matí vaig acabar els deures  i a la tarda vam anar una altra vegada a la piscina. Ens vam banyar i després vam berenar. Al cap d’una estona vam jugar al meu magatzem a voleibol i després vam jugar una altra vegada a “Mata conills”. A la nit, quan les meves amigues van marxar me’n vaig anar a sopar a un restaurant. Vaig menjar: entrepà de truita de patata i de postres crep de xocolata amb nata. Que bo que era tot!

El divendres sant, al matí me’n vaig anar a la Portella a  casa de la meva padrina. Hi havia la meva cosina i vam passar una bona estona. A la tarda vam anar a voltar pel poble i ens ho vam passar molt bé. A la nit vaig començar a estudiar. Cada vegada s’apropava més la mona.

El dissabte i diumenge vaig anar a voltar i vaig aprofitar per estudiaré una mica. Estava nerviosa perquè s’acabaven les vacances.

Al matí em vaig despertar d’hora per ajudar a la mare a preparar tot el necessari. A les 9:30 van arribar els meus tiets i les meves dos cosines.  Com cada any vam celebrar la mona al darrere de casa meva on hi una taula amb cadires, un foc a terra i una mica de cuina. Jo i la meva cosina vam anar a buscar al meu padrí i a la meva padrina, que estaven a dalt mirant la televisió. Una vegada vam ser tots al jardí els pares van començar a fer l’esmorzar. Mentrestant jo i la meva cosina jugàvem a voleibol, mata conills, ping-pong i altres jocs. Després ens van cridar els nostres pares per a què anéssim a esmorzar. Vam menjar barbacoa. Que bona! Després d’acabar d’esmorzar vam anar una altra vegada a jugar. Al cap d’una estona vam anar  a fer un passeig pel poble. Vam anar al  Castell del Cinto que antigament, com indica el seu nom, era un castell. La meva tieta va collir unes quantes flors i el meu tiet mentrestant ens feia fotografies. Al cap d’una estona vam anar a la Pedrera, una plaça. Vam jugar i vam pujar per uns camins que estaven a la pedrera. Després vam tornar a anar a casa meva. Quan vam arribar jo i la meva cosina ens vam quedar al  magatzem i vam començar a preparar una activitat de pasqua per als pares. Vam dibuixar dotze ous de pasqua i els vam pintar uns de color  blau i els altres taronja. Després la meva mare ens va cridar per anar a dinar. Quan vam acabar vam fer els equips i ens vam pintar com uns conills . Els pares i el meu germà contra les mares i la meva cosina gran. L’activitat que vam fer consistia en què cada equip mitjançant unes pistes havia de trobar els sis ous del seu color. Van guanyar els pares i mon germà. Els hi vam donar com una mena de diploma. A les mares també els hi vam donar un diploma. Després jo i la meva cosina ens vam inventar una obra de teatre. Que bé que ens ho vam passar! Després vam jugar un partit de voleibol amb les meves cosines i el meu germà. Al cap d’una estona les meves cosines, els meus tiets i el meus padrins vam marxar cap a casa. Va ser un dia molt divertit!

Aquestes vacances de setmana santa han estat molt divertides i les he aprofitat el màxim possible, però trobo que han sigut molt curtes.


0 comentarios: