25 d’abril 2014

Setmana Santa

Aquesta setmana santa, he fet moltes coses que la veritat és que m’han agradat molt. Del divendres fins al dimarts, vaig sofrir molt ja que se’m va cremar el portàtil i no vaig poder jugar amb els amics, això sí, vaig sobreviure gràcies al mòbil, perquè si no fos per ell, ni jo sabria el que em passaria amb tants dies sense diversió.

Aquells dies acostumava a sortir una mica fora,  però tot i així el dia se feia etern! I la nit mai no s’acabava. Dins de casa vaig començar a fer uns experiments i casi hem cremo la mà completament, però gràcies als guants de làtex això no va passar i segueixo conservant la mà.

El dimecres va ser el meu cumpleanys  i la veritat, crec que va ser el millor dia de la setmana ja que em van regalar un dels molts portàtils nous i molt bons i una tablet nova. Els segons dies fins al dissabte vaig jugar al portàtil, estava tan content, tots els jocs que no m’anaven a l’altre en aquest anaven de meravella i podria jugar a jocs de gran gràfica com gta 4 i el gta 5 amb emulador.
El dissabte vaig anar de càmping fins al dilluns, allí em vaig divertir molt,  aquell càmping barrejava tot allò que a mi m’agradava: pescar, piscines i moltes més coses en que sols per elles em quedaria allí a viure.

Allí també vaig conèixer molts amics que eren amb la pesca pitjor que jo, però tot i això em va agradar molt perquè vaig conèixer gent a qui els encanta la pesca i a mi també.
Aquesta ha estat la meva Setmana Santa, espero tornar-la a repetir algun dia.

0 comentarios: