24 de febrer 2008

Mitja marató a Balaguer

El dia 24 de febrer a Balaguer s’ha celebrat la diada atlètica amb unes curses de diferents etapes per als nens de sis anys fina a gent adulta. Aquestes curses són de diferents recorreguts per exemple la que jo corria era de 600m.
Hi havia molta gent que participava però els nens i nenes d’Albesa també érem bastants. Al arribar al camp anaves a buscar el dorsal amb el teu nom i la categoria. Jo i uns amics ens vam posar a escalfar per poder córrer millor. Van passar deu minuts i les curses van començar.
Primer corrien els prebenjamins que feien 200m. La cursa va anar molt bé per la gent d’Albesa perquè en la categoria femenina va guanyar l’Anna Balagueró que és la meva germana.
Tot seguit els benjamins que corrien 400m. La cursa va començar molt bé perquè la Laura anava segona però quan faltaven deu metres per arribar a la meta va afluixar i dos nenes la van avançar.
Després van córrer el grup dels alevins on hi corria jo. En la categoria femenina participaven dos companyes de la nostra escola l’Elisabet i la Irene que van quedar primera i segona.
Tot seguit ens va tocar als nois. La cursa va començar, jo anava primer però després a la segona volta em vaig cansar i vaig acabar en sisena posició. El Xavier Llobera d’Albesa va quedar primer.
Després ja corrien els infantils que feien 800m però no hi havia cap participant del poble. La carrera va ser molt igualada entre dos nens.
Tot seguit van córrer els cadets que feien un quilòmetre.
Cada vegada que s’acabava una cursa ens portaven a unes taules i ens donaven una bossa amb obsequis dins i un tros de coca amb xocolata desfeta.
Quan totes les curses infantils es van acabar un home anava cridant als guanyadors perquè pugessin al podi, allí el regidor d’esports els hi donava una medalla.
Després van arribar els adults que corrien deu quilòmetres.
Al cap d’una estona va arribar més adults, però ells corrien la mitja marató de 21 quilòmetres.
Va ser un dia molt divertit però les persones que el dia abans havíem anat al carnaval vam dormir molt poc i estàvem cansats.

1 comentarios:

Roser Seró Dolcet
Diu ...

Vull felicitar a tots els nens i nenes del ceip l´alber que heu participat en les curses de Balaguer perquè tots us hi heu esforçat molt i heu aconseguit molt bones posicions. Ara que heu vist que ho feu força bé,m´agradaria que us animessiu a continuar participant en altres curses ja que sempre va bé practicar esport i, ademés, els pares ens hem divertit molt acompanyant-vos i animan-vos. Així que... moltes felicitats i fins a la pròxima cursa!!!