15 de febrer 2008

Un dia a esquiar

Aquest hivern vam decidir mirar per les noticies si un diumenge faria sol a les pistes d’esquí de Boí. A la televisió van dir que sí, en faria tot i que a la tarda es ficarien alguns núvols.
Doncs tal com havíem decidit el meu germà, la seva novia, el germà d’ella, i jo vam anar a esquiar.
El meu germà va agafar el cotxe i vam començar anar a Vilanova a buscar el Jordi i després cap a Boí.
Quan faltava poc per arribar vam parar a un poble a esmorzar, teníem entrepans de llonganissa seca. Llavors ja havíem de pujar la muntanya i tot era corbes. Quan faltava poc per arribar a les pistes vaig vomitar al cotxe, quin desastre!
Després vam anar a llogar els esquis, botes i els pals per al Jordi i jo. Ens vam agafar esquís dels petits.
Vam tenir una mica de problemes perquè al Jordi no li entraven. Llavors el meu germà va tenir que tornar-los i agafar-ne uns de més gran.
Quan ja va estar tot arreglat vam anar a la pista. Allà em vaig trobar a l’Arnau, un amic del poble. Esquiarem una estona junts. Ell en sabia molt, perquè cada any hi va amb els seus pares.
Passada una estona ens vam separar, perquè ells anaven a dinar. Em va fer pena, perquè m’ho estava passant molt bé. Aleshores, els “grans” van decidir estar uns vints minuts més i també, anar a menjar. Així ho vam fer.
Per dinar hi havia altra vegada entrepans, però aquest era de pernil i m’agradava més. Quan vam acabar, varem tornar a la pista.
Vaig tornar a trobar el meu amic, i ell se feia un mica el “xulo” perquè en sabia més que nosaltres. Però quan va caure el vaig mirar i em vaig ficar a riure, i, fent el ridícul, al riure-me’n també vaig caure jo, i quin mal em vaig fer al cul!
S’estaven apropant a les cinc de la tarda i llavors ja vam començar a treure’ns els esquis i anar-los a deixar al lloc on els havíem llogat.
M’ho vaig passar molt bé i l’any que bé, diu el meu germà, que el més segur és que hi tornem, perquè va veure que en vam aprendre molt ràpid.

2 comentarios:

Marc Barios
Diu ...

Xavier tu juro, jo no he anat mai a esquiar i deu ser super divertit, tu vas passar bé, em vas dir que vas caure.

Treball sobre el primer franquisme
Diu ...

Trobo que això d’esquiar deu ser molt divertit.
Si sem presenta l’ocasió d’anar-hi ja i aniré.