25 de febrer 2008

Carnaval de tarda

Aquest dissabte, l’AMPA ha organitzat el carnaval de tarda. La gent es va trobar davant de la plaça de l’escola per començar la rua. Hi havia gran diversitat de disfresses des de princeses (sobretot les nenes) fins a monstres (la majoria nens). Jo també em vaig disfressar, d'india.
Abans de començar vaig ajudar als pares i mares de l’AMPA a repartir globus i xiulets per tothom que en volgués. Va tenir molt d’èxit perquè hi va haver molta gent.
La rua va estar acompanyada pel grup de grallers l’Arca, d’Almacelles. Aquest grup va animar molt la festa. Ens vam aturar dos cops per ballar alguna dansa o cançó.
Quan vam acabar la rua, vam entrar a la saleta, i allí és va fer una actuació amb un grup de teatre que es deia Transform-arte. Van fer teatre i després van fer sortir a ballar i fer activitats, als nens i nenes. L’actuació va acabar amb una guerra de confeti, que va ser el que va agradar més a tothom.
I per finalitzar els membres de l’AMPA van repartir xocolata desfeta amb bescuits. Tothom anava a buscar-se'n. El que em va agradar més va ser la xocolata desfeta per això vaig repetir. Jo m’ho vaig passar d’allò més bé i tothom que hi va anar segur que també. Aquest any a diferencia dels altres, van dur un grup de grallers a la rua, en canvi, els altres anys no n'havia vingut cap.

1 comentarios:

Xavier Llobera
Diu ...

La rua que van fer va ser molt divertida encara que jo no anes disfrasat.