11 de febrer 2008

Frankenstein

El divendres vam anar a Menàrguens a veure una obra en anglès que es deia Frankenstein. Hi vam anar a partir de tercer fins a sisè. Ho organitzava IPA Productions de Barcelona, per encàrrec del professorat d'anglès de la zona.
A un quart de deu ens va venir a buscar un autocar per anar a Menàrguens. Quan vam arribar, ens vam haver d'esperar que arribessin els alumnes de Térmens. Mentre ho féiem, vam anar al pati de l’escola de Menàrguens. Vam poder jugar i esmorzar.
Quan ja hi érem tots, vam anar caminant per dins al poble cap al lloc on es feia l’obra de teatre, que era la sala de ball.
La història tracta de que el doctor Frankenstein volia fabricar un monstre, però per fer-ho necessitava un cervell. Quan el va aconseguir, va començar a muntar-lo a la sala d’operacions. L’ajudava el seu criat. Llavors va trucar la núvia del doctor Frankenstein, que es deia Elisabet. A ella li agradava molt el doctor, en canvi ell no se l’estimava.
Finalment, va acabar la seva màquina i li va posar de nom Frankenstein. El doctor li va ensenyar a parlar. Al cap de poc va tocar el timbre Elisabet i en veure el monstre marxà molt espantada. El doctor Frankeinstein no sabia què fer per arreglar-ho. Llavors li va venir una idea, la va trucar i la va fer venir a casa seva. Mentrestant va operar a Frankenstein i va fer que s’assemblés a ell. Quan Elisabet va arribar a casa del doctor, el monstre li digué que se l’estimava i es van casar.
A mi em va agradar molt, no parava de riure. El que em va fer més gracia va ser quan triaven nens per sortir a l’escenari i els feien fer pallassades. L’obra era tota en anglès, però jo ho vaig entendre tot.

3 comentarios:

Irene Bentoldrà
Diu ...

L'obra va ser molt divertida. Els actors eren anglesos i tenien l'accent, però s'entenia tot molt bé. El que més em va agradar va ser quan el Doctor Frankenstein li ensenyava al monstre a parlar.

Sergi
Diu ...

A mi em va agradar bastant l'obra. Però les cançons eren una mica avorrides.

Treball sobre el primer franquisme
Diu ...

L'obra va ser molt divertida i original. El que em va agradar més va ser quan vaig sortir a l’escenari amb la Irene.