05 de juny 2015

Sortida a Catalunya en Miniatura

El dia 29 de maig, els alumnes de cicle superior de l’escola l’Àlber d’Albesa vam anar a Torrelles de Llobregat, a Catalunya en Miniatura.
Vam agafar el bus a les 8:30. Vam arribar a Catalunya en Miniatura que eren les 10:30. Quan ja érem a dins de Catalunya en Miniatura, vam anar a la zona de pícnic a esmorzar. Quan tots vam acabar de menjar, vam anar a la caseta on ens van ficar l’arnès per fer un circuit d’aventura. Ens vam dividir en dos grups: els més alts i els més baixos. Jo estava al grup dels més alts. Quan ja estàvem a punt per començar, vam pujar un turonet per arribar a la zona del circuit d’aventura. Primer de tot, un monitor ens va ensenyar com fer-ho tot, com ficar la politja, com ficar el mosquetó a la cinta vermella, com aterrar,... Quan ja vam començar a pujar a dalt, a mi i a tots els de la meva classe, la prova que ens va aterrir més va ser la primera, que era unes cordes penjants i que ballaven totes. Després no vam tenir cap problema, fins que una nena de la meva classe, l’Àgata, en una liana, es va espantar perquè veia que era molt alt, i que xocaria contra una xarxa. La va rescatar un monitor, que va pujar per l’arbre com un gat i la va ajudar a baixar. Finalment, ens van deixar baixar la tirolina més gran de el circuit, la tirolina mesurava uns 160 metres, va ser una experiència fantàstica, semblava com si volessis.
Quan vam acabar el circuit d’aventures, vam anar a la zona on hi havia les maquetes, les quals estaven molt ben fetes. El que més em va agradar és que algunes maquetes com l’autovia de Girona, alguna via del tren, es movien només clicant un botó. Poc a poc vam anar veient totes les maquetes: l’estàtua de Colon, la Sagrada Família, la Seu Vella, el port de Tarragona, el Camp Nou, algun aeroport,... Després vam pujar al tren que hi havia a l’entrar, que rodejava totes les maquetes. Quan vam acabar del tren, vam anar una altra vegada a la zona de pícnic a dinar. Quan tots vam acabar de dinar vam marxar cap a Albesa, hi vam arribar que eren les 17:15.

Va ser una experiència fantàstica, sobretot el circuit d’aventures.