05 de juny 2015

El dia 29 de maig vam anar d’excursió a Barcelona amb cinquè i sisè de l’escola l’Àlber. 

A les vuit i quaranta cinc vam marxar d’aquí a Albesa.

 Quan estàvem de camí vam mirar una pel·lícula amb anglès perquè el conductor, com que estava conduint, no podia parar i canviar l’idioma allà al mig de la carretera. 

Quan es va acabar la pel·lícula és quan vam arribar a Torrelles de Llobregat, vam baixar de l’autocar i vam anar cap a les tirolines però primer ens vam haver de ficar un arnès.

 A l’arnès hi havia una politja, un mosquetó petit i un mosquetó gran.

 El petit era casi al melic i el gran estava enganxat a la politja. 

Primer vam fer la prova i després vam anar a la de veritat i vam pujar escalant per una cosa de tres o quatre metres d’alt.

 Jo quan vaig arribar a dalt vaig tenir un mal gest a l’espatlla, vaig tornar a baixar i no vaig fer el circuit.

 Després vam dinar i al cap d’una estona d’haver menjat i jugat i parlat una mica vam anar a veure les maquetes,  després vam pujar amb un trenet i va dir el conductor que no hauria d’haver portat els que es van aixecar.

 Al final vam marxar cap a casa, tots menys jo que me’n vaig anar al concert d’AC DC amb la meva família: el meu germà, els meus pares i jo.


0 comentarios: