09 de juny 2015

Excursió de Final de curs!

El divendres, dia 29 de maig, 5è i 6è va manar d’excursió a Catalunya en Miniatura. Havíem d’estar a davant de l’escola entre les 8 o 8:05. Vam marxar més tard del compte. Quan vam agafar el mini-bus ja ens vam posar en marxa cap a Torrelles de Llobregat, allí és on estava Catalunya en Miniatura. Quan ja havíem arribat, vam agafar les motxilles i vam anar cap dins. Llavors ens vam anar a asseure en unes taules i uns bancs a esmorzar. Després ja vam anar a fer les activitats. Primer vam fer la de les tirolines, jo vaig provar de fer-ho. Després quan ja havies d’anar pujant més cap dalt no ho vaig fer, perquè no m’agraden gaire les altures, estava bastant alt! Mentrestant la Rosa em va deixar la càmera per anant fent fotos. En vaig fer unes quantes. Quan vam acabar tots de fer el circuit, vam anar a la tirolina més llarga, la de 160 metres!
Aquella tirolina em va agradar molt, perquè no calia que fessis res, només aguantar-te a la corda si volies o deixar-te amb les mans obertes o el  que volguessis. Al final de la tirolina hi havia una xarxa que et parava, llavors t’hi havies d’agafar. Havies de enganxar el mosquetó a una mena de “candau” amb una corda que et tirava el monitor. Llavors només calia que et deixessis anar i ja et baixava ell amb la corda. Després, quan es van haver tirat tots vam anar cap baix amb els nens de 5è, també hi havia el Joan i el Lluc, perquè hi havia un tronc que si passaves de metre quaranta podies anar al circuit més difícil de tots, al dels TROLLS. En canvi, van venir la Clàudia i l’Anna Vilella de 5è.

Després vam anar a veure les maquetes de Catalunya en Miniatura. Vam veure ports, la Sagrada Família, el Colon, el Doraemon, l’estació de renfe de Lleida, el camp nou, esglésies, l’aeroport de Barcelona...
Llavors vam esperar perquè l’Anna, la professora, va anar a demanar si podíem anar al tren i... Sí! Va ser molt “guai”! Després vam anar a dinar a les taules, xerràvem, explicàvem coses, rèiem... I va haver una petita baralla però no va acabar malament. Quan vam acabar de dinar vam d’expedir-nos del Lluc, perquè anava a un concert de AC-DC. Llavors vam anar al lavabo, vam esperar una estona i... cap a Albesa. El camí de tornada s’hem va fer bastant llarg, vam tardar casi 2 hores. Quan ja eram a Albesa tots estàvem contents, tot i que... era la última excursió i aquest any ja marxem. Va ser una excursió súper “guai”!!!