05 de juny 2015

CATALUNYA EN MINIATURA

El dia 29 de maig vam anar d’excursió a Catalunya en miniatura, primer vam pujar al bus i ens vam tindre que esperar un quart d’hora, mentrestant vam anar al parc a jugar, quan va passar l’hora vam pujar al bus i vam estar dues hores de viatge. Quan vam arribar vam agafar les motxilles i vam anar a pagar les entrades,  vam passar cap a dintre i vam esmorzar mentre no venia el monitor.

Quan vam acabar d’esperar va vindre el monitor i ens va dividir en dos grups: els alts i els baixos. Jo vaig anar al dels baixos, vam fer una prova per saber-ho fer tots, ho vam fer molt bé i vam anar al rocòdrom, era molt fàcil, havíem d’escalar  i després havíem de tirar-nos d’una tirolina i vam anar fent obstacles, quan vam acabar ens van donar una llaminadura. Quan van acabar els altres, vam anar a veure maquetes d’arreu de Catalunya i es movien i feien sorolls.

Després de les maquetes vam anar a beure i llavors vam anar a un tren petit que també passava per totes les maquetes, el tren es va parar una vegada perquè era  vell, i es va tornar a engegar, i quan ja havíem arribat vam anar a dinar i vam jugar una bona estona i vam anar al lavabo. Abans de marxar vam tornar a pujar al bus i el Lluc es va quedar a un bar amb els seus pares perquè havia d’anar a veure AC-DC.

Nosaltres vam marxar cap Albesa, quan vam arribar vam anar a casa a descansar.