05 de juny 2015

Cataluny en miniatura

El dia 29  de maig vam anar d’excursió a Catalunya amb miniatura, és a prop de Barcelona. La primera cosa que vam haver de  fer va ser anar al parc a les 8:15 a  esperar el mini bus, jo i el Joan ens vam ficar a darrere del bus amb el Dídac i l’Anna. El viatje sem va fer una mica llarg, vam tardar d’Albesa a Barcelona unes 2 hores (aprox). Quan vam arribar a Catalunya amb miniatura  vam anar a esmorzar, després vam anar amb un noi que ens media, els que feien més de un metre quaranta podíem anar al circuit difícil i els que no medien 1.40 feien un de més fàcil. Jo vaig fer el difícil, va venir un noi que es deia Raul a explicar-nos com  es feia allò del arnes: com es enganxavar, com es haver de treure, com es haver de tirar per les tirolines, com es haver de ficar el arnés, com es haver de ...
Primer vam fer el de proba per si sortia bé,  tots els nens i nenes la vam fer bé. Quan vam finalitzar la proba vam empeçar la de veritat, el primer feia una mica de por però després ja no en feia tanta, ja m’hi baix acostumar. Quan vam acabar el circuit vam tirar-nos per una tirolina de 175 m de llargària, em va encantar. El Arnau em va fer moltes fotos. Després de dinar vam pujar amb un trenet que ens va portar a veure totes les figures, les més importants de Catalunya, a l’acabar  el conductor  va dir  que ens aviem portat malament. Al marxar ens va donar unes quantes entrades i descomptes per tornar-hi a venir un dia amb el pares. Vam tornar al bus menys el Lluc que avia de anar a un concert de AC/DC. La tornada no vaig anar al darrera, vaig anar a davant amb el Joan. El viatje de tornada se’m va fer una mica curt, van ficar una pel·lícula a la tele de bus.
Però m’ho vaig passar super bé, el que em va agradar més, van ser les tirolines, les maquetes no em va agradar gaire, sols em va agradar la del  camp nou.


0 comentarios: