27 de febrer 2015

De l'escola a l'institut

Hola, em dic Arnau i faig 6è. Fa molts anys que som a la nostra escola, però d’aquí pocs mesos marxarem cap a l’institut. Jo vaig començar l’escola als 2 o 3 anys, ara no me’n recordo gaire bé. Vaig anar a la guarderia de Benavent, allí hi tenia amiguets però quan vaig venir a l’escola d’Albesa ja vaig tornar a fer nous amics.

Jo no sé com serà el gran pas que farem, no sé si serà trist o feliç... A mi m’agradaria quedar-me a l’escola, tot i que també tinc ganes d’anar a l’institut.  Estic una mica intrigat per com seran les classes, quins amics tindré, a què jugaré, quines assignatures estudiarem...
Jo en teoria hauria d’anar al Torre Vicens, però els meus pares volen que vagi a l’INS Almenar, ja que també hi va el meu germà. A mi, de fet, ja m’hagués agradat d’anar al Torre Vicens a conèixer gent nova, els grans passadissos, a veure si em perdria...

Però el meu destí és anar a l’INS Almenar. Allí també em trobaré gent nova, i a més a més  hi aniré amb el meu company Roc. Allí farem nous amics, potser ell tindrà els seus i jo els meus, però nosaltres dos serem amics igual. De l’escola,  sempre em quedarà el record de la senyoreta Teresina, és amable, divertida i li  agradaven molt els experiments.  En aquesta escola hi hem estat tots uns quants anys, i ara toca de separar-nos, jo no oblidaré mai els meus companys, tampoc oblidaré quan anàvem a jugar tots junts pel poble...

Jo crec que el primer dia de l’institut em perdré una mica i em quedaré una mica parat, ja que ara som els més grans però quan arribem allí serem els més petits. Espero que quan ja porti uns quants dies anant-hi ja m’hi hauré habituat en aspectes com: on són les classes, els noms dels companys, els mestres, el pati... Serà un canvi molt gran...
No oblidaré mai les coses divertides que deien alguns enmig de la classe o quan les feien a l’hora del pati. De la meva escola en guardo molts bons records, bons i dolents, i per això crec que no l’oblidarem mai!


0 comentarios: