27 de febrer 2015

De l'escola a l'institut

Hola, sóc el David i  ara faig 6è. He estat tota la vida a l’escola d’Albesa, l’any que ve en teoria hauria d’anar al Torre Vicens, però el meu pare se’n va a treballar a Tarragona i per això tota la meva família, la meva mare, el meu germà, que ara fa 4t d’ESO al Torre Vicens (Joel Gomis),  haurem d’anar a viure allà. El primer dia d’institut  no tindré gaires amics, però quan vagin passant els dies cada vegada crec que en tindré més.

Jo vaig començar des de ben petit en aquesta escola, me’n recordo que el primer i el segon dia de curs hi vaig arribar plorant a les mans de la meva mare. A P3 teníem a la Mercè, jo no me’n recordo gaire bé, però la meva mare diu que la Mercè era molt bona tutora. A P4 vam tenir a la Neus i a P5 vam tenir a l’Anna Amorós, a 1r i a 2n a l’Ester i a la Montse, d’aquells dos anys me’n recordo que fèiem unes cartes on hi ficàvem les coses bones que fèiem per ajudar al grup tots els alumnes de la classe i les mestres. A 3r i a 4t vam tenir a la Tresina, que ha sigut una de les millors professores que he tingut; i finalment, a 5è i a 6è, hem tingut un gran nombre de professors, començant pel nostre tutor, l’Eduard, també el Ramon i la Berta a mates, el Xavier a català, l’Anna a anglès, i aquest any també ha vingut a substituir l’Eduard una mestra que es deia Eva. El nostre professor de mates, el Ramon, ja començava a tenir el límit d’anys de treballar, i ens vam haver d’acomiadar perquè ell es jubilava, ara tenim a la Berta, que també és bona en les mates.
La meva vida a l’escola ha estat fantàstica, amb uns grans amics, encara que de vegades ens barallem els uns amb als altres, però acabem sent bons companys. Espero que a l’institut trobi nous amics i amigues, i si pot ser alguna amiga tirant cap a “nòvia”, no estaria malament. En definitiva, jo el que vull és que m’ho passi igual de bé que a l’escola.


0 comentarios: