27 de febrer 2015

De l’escola l’institut

Hem estat molt temps a l’escola i ara és l’hora d’anar a l’institut. D’aquí pocs mesos començaré a l’institut, serà un gran canvi: els exàmens seran més difícils, ens manaran més deures, ens ensenyaran coses mes difícils, però tot i això jo sempre em recordaré de la meva escola. Quan fèiem P3 era molt divertit, em vaig divertir molt amb la tutora Mercè, era molt bona, i també amb la Tresina, és la professora que més m’estimava, amb ella fèiem molts experiments... Ara a 6è estem amb l’Eduard, ell ens posa una mica més de canya, per això ara ens manen més deures que no pas quan fèiem tercer. Ens deien que sempre havíem de fer-ho perquè sinó a sisè podria ser que les notes baixessin.
He estat 9 anys a l’escola, ja va sent hora que anem a l’institut. Hi haurà gent que anirà a l’institut Torre Vicens, altra gent que anirà  al INS ALMENAR. Jo aniré al INS ALMENAR amb un company que sempre s’estarà amb mi, l’Arnau. Ell i jo  som molt amics, el David el tindrem molt lluny d’aquí (se’n va a Tarragona), però sempre serem amics perquè jo penso que algun dia vindrà a visitar-nos...  Jo crec que quan anem a l’Institut Torre Vicens ens agradarà  fer la visita.
Aquesta és la meva experiència i les meves sensacions!


0 comentarios: