27 de febrer 2015

De l'escola a l'institut


D’aquí poc anirem  a l’institut, jo trobaré a faltar l’escola, ja que fa 9 anys que hi sóc, aquí he fet molts amics i amigues, he fet més aviat amics ja que a la meva classe sols hi ha una nena i jo. Espero que a l’ins faci  noves amigues.
Aquí a l’escola deixarem els professors que ens han ensenyat tantes coses, com la Tresina, que ha sigut unes de les millors professores que he tingut, però a l’institut coneixerem nous professors.
Jo ja tinc ganes d’anar a l’institut, allí farem noves assignatures, será més gran que l’escola i tindrem més estona d’esbarjo.
A la meva classe som deu, però quan acabi aquest curs de 6é, 3 nens aniran a un altre institut.
Ja no sé que dir, més sols que tinc moltes ganes  que arribi el dia d’anar al’institut !!!!!!




0 comentarios: