20 de gener 2010

Les meves vacances d'estiu

Aquestes vacances d’estiu han estat molt divertides perquè he estat vuit dies a casa de la meva tieta que viu a Gavà que esta al Baix Llobregat un dia a la nit varem anar al parc i ens varem menjar un gelat jo i el mau cusi que te dos anys i mig jugàvem al tobogan, varem anar al Media Market i em vaig comprar la nova nintendo.

El dia 15 d’agost varem anar una setmana a l’Hospitalet de l’Infant a un càmping un dia varem anar a un castell que està en un poble que es diu Morella a les 16:00 varem veure unes vaquilles, un dia també varem anar a pujar a cavalla varem estar una per la muntanya el meu cavall es deia Campera, varem anar a l’ermita de sant Blai i varem fer mes coses però no ho recordo tot, varem trobar meduses i les agafàvem amb la ma perquè aquelles no piquen però en varem trobar una que si que picava.

El dia de la diada varem anar als castells que hi ha prop de Cervera, a la tarda varem anar a un pou on abans hi guardaven el gel i desprès varem anar l’estany d’Ivars.
El diumenge varem anar al cinema a mirar Shorts, la piedra mágica.

0 comentarios: