25 de gener 2010

La meva germana

Hola sóc el Ferran, avui os explicaré totes les característiques de la meva germaneta petita.
Com es diu? La meva germaneta es diu Edurne i es adoptada. El seu nom es del País Basc.

On viu i on vivia abans?
La meva germaneta abans vivia a Barcelona al centre de nens o nenes adoptades, ara viu a casa meva amb la meva família i jo.

Quants anys té?
La meva germaneta té quatre mesos i al Novembre farà els cinc mesos.

On dormia abans i on dorm ara?
Abans dormia amb una cuna a l’habitació dels meus pares, en canvi ara dorm a l’habitació de jugar on hi ha la play, l’ordenador...


Que menjar i cada quantes hores?
Menja papilla amb un biberó i la mare li comença a fer fruita triturada. Menja papilla cada tres hores però a vegades nomes en dura dos i mitja

Que li agrada fer?
Li agrada molt dormir, jugar amb nosaltres i sobretot el que mes li agrada es que parlem amb ella. Cada mati es desperta molt contenta.

1 comentarios:

Núria
Diu ...

Ferran es molt boniqueta!!!!!