20 de gener 2010

Les meves vacances d'estiu

El primer mes de vacances jugava al carrer i per la tarda anava a la piscina, i quant tornava de la piscina, ensajava amb els meus amics per un escala-en-hi-fi.

Al juliol, me’n vaig anar el primer cap de setmana a la muntanya amb uns amics. Vaig anar a “Estaon” a una casa que tenen uns amics dels meus pare. Allí m’ho vaig passar molt bé: el primer dia vaig anar amb una font de muntanya a caçar capgrossos. Mentre en caçava amb el meu germà i una amiga que es deia Mireia es va ficar a ploure molt fort i vam recórrer mig poble buscant un refugi per amagar-nos nosaltres i els capgrossos. Al final el vam trobar però ja estàvem bastant xops. Quant va parar de ploure vam anar cap a casa i ens hi vàrem estar una bona estona secant-nos.

Després, quant ja estàvem secs, vam tornar a pescar i els pares van anar a fer un tomb per el poble. Quant vam arribar a casa vam sopar i vam anar a dormir. L’endemà al matí, després d’esmorzar, vam anar a fer una excursió. Vam anar a dinar a casa, vam cambiar l’aigua del capgrossos, vam fer les bosses i vam marxar.

Quan vam arribar a casa eren les 21:00, vam jugar fins a les 22:00 al carrer i vam pujar a sopar. Després, rendits, vam anar a dormir. L’endemà vam anar a casa dels padrins del “Soleràs”. Allí ens hi vam estar la setmana de la festa major, amb els meus tiets i cosins. Quan vam tornar a Albesa, no vam tornar a marxar, ens vam quedar aquí.

El dia 11 va ser un dia molt especial per a mi ; a la nit fem l’escala-en-hi-fi ! Ens vam passar tot el dia assajant, i a la nit per fi el vam fer. Va ser tot un èxit, a tothom li va agradar. Vam fer més de 14 cançons.
FI

0 comentarios: