11 de desembre 2009

Entrevista al meu pare

Avui entrevistarem al meu pare que es el sègle d’Albesa que bol dir que vigila tota la sèquia d’Albesa i li farem algunes preguntes.
Quin es el teu nom complet:
Jordi Roma Rocaspana.
De que treballes:
De segle d’Albesa.
T’agrada la feina de segle:
Si però a vegades no es agradable denunciar a algun regant de la sèquia que no fa coses bé.
Perquè vas triar aquesta feina:
Me la van proposar i vaig acceptar.
Perquè vas acceptar:
Perquè em van agradar les condicions que m’oferien.
Quants anys fa que ets segle:
8 anys aprox.
A què et dedicaves abans de ser segle:
Treballava al camporreys.
Que es el que t’agrada mes de la teva feina:
El contacte amb la natura.
I el que t’agradava menys de la teva feina:
Que he d’estar disponible les 24 hores del dia.
Adéu! i moltes gracies per a deixar-te entrevistar i continua així.

0 comentarios: