20 de gener 2010

Anar de pesca...

Un dia amb el Marc Anadon i la meva mare varem anar al riu D’Albesa a pescar, com que encara no tinc llicencia vaig tindre que comprem unes culleretes especials, eren unes culleretes que sol teníem un ham, i aquell ham o tenia una punxa que sortia cap a fora, que allò se’n diu ham amb mort, i de les altres culleretes sen diu ham sense mort.

I allò es una zona que es pot pescar qui no te carnet però amb les culleretes especials.
Com que no era temps de pesca no varem pescar res però ens ho vam passar bé, com que també feia una mica de vent i amb vent no piquen.

Quan varem anar cap al poble varem anar a deixar la canya i vam tornar a jugar.
Algun dia que la meva mare vagi a Lleida pel matí hem farà el carnet de pesca.
Anar de pesca amb el Manel, un home del poble.

Un altre dia també varem anar amb un home que es diu Manel varem anar al pantà petit de corejo i a la secla de dalt de tot, a mi hem va picar una carpa per sol sem va menjar el cuc i va marxar.

Alguns altres dies jo anava a pescar a la secla i jo pescava una truita cada dia inclús amb vent, i anava pel mig dia que era l’hora de dinar a llavors sempre pescava una cosa o una altre. Si no en pescava una avui la pescava l’endemà, però ara ja no hi vaig perquè han augmentat la multa. Ara el prenen la canya i et fiquen Quatre-cents euros de multa i la canya no te la tornen. Per això hem bui fer el carnet de pesca.

0 comentarios: