20 de gener 2010

El meu ordinador nou

Pels reis mags del 2010 a jo i al meu germà ens van donar un ordenador portàtil nou. Jo estava molt content la marca era Acer amb 143 GB molta memòria per un ordenador portàtil. Te una connexió “Wifi” perquè puguis anar on vulguis de casa així es mes pràctic i millor. Té una pantalla molt petita de sol 10 polzades però també s’hi beu bastant be.

Te una web Cam i un micró perquè els teus amics puguin beure i parlar amb tu amb per el Messenger també hi venia un ratolí per poder-lo fer anar millor.
Jo el ordenador, l'utilitzo normalment per a fer textos, treballs... però tambe jo i el meu germà, el fem anar per a jugar a un joc que es diu "Metin2" que ens agrada molt.
Normalment, fem anar un ordenador de sobretaula que tenim a casa, perquè a aquest no li va bé que estigui molt temps enjegat.
Jo i el meu germà estem molt il·lusionats de tenir un ordenador portàtil nou.

0 comentarios: